BBQ

Ligger lite efter på bloggfronten så jag har mycket att berätta. Jag tänkte börja med lördags. När jag landade på Toledos lilla flygplats så möttes jag av hela familjen och fina sklytar som dom hade gjort åt mig. Direkt efter det åkte vi och åt lunch/middag på en mexikansk restaurang. Så fort glaset var halvtomt/halvfullt så kom en servitris och bytte ut glaset mot ett nytt fullt. Det var väldigt god mat i alla fall! Sen åkte vi och köpte volleyboll kläder och skor till mig och gick på lite affärer i en shopping mall. Vid den tiden hade jag varit uppe nästan 24 timmar så det är en underdrift att säga att jag var trött. När vi kom hem från Toledo så fick jag se mitt rum och sen var det direkt iväg till Wallmart, dom har verkligen ALLT där. När vi skulle åka hem från Wallmart så hade vädret hunnit ändrats och det verkligen öste ner regn och åskade och blixtrade(det har varit torka här under nästan hela sommaren), det var stora vattenpölar i ingången. Vi lyckades ta oss hem i alla fall levande. När vi kommer hem så upptäcker vi att internet inte fungerar(vilket händer väldigt sällan). Jag hade inte riktigt turen på min sida den dagen.
 
Igår(söndag), så hade dom en liten BBQ här. Stevens(min värdpappa) bror var här med sin fru och två av hans barn. En av dom heter Sarah och hon kommer att gå i min klass på Edgerton. Stevens systerdotter Jennie var också här, hon kommer att gå i en klass över mig så hon är alltså senior. Dom var båda jätte trevliga och vi satt och bläddrade igenom gamla yearbooks från deras skola och visade alla jag skulle gå i samma klass som och  så spelade vi lite monopol. 
 
Om jag inte har sagt det så är min familj hur bra som helst, de får mig verkligen att känna mig som hemma! De ser till att det finns mat som jag gillar, de har fixat hela mitt rum åt mig, de försöker lära sig att säga mitt namn på svenska utan deras amerikanska accent. Innan man åker så är man såklart väldigt nervös och orolig över hur familjen kommer att vara. Jag kan säga att jag oroade mig i onödan.
 
En av skyltarna som de hade på flygplatsen
 
Den andra skylten
 
Min king sized bed
 
 
Dörren till min walk in closet
 
Min platt-tv och skrivbord
 
Här får ni se en glimt av min walk in closet
 
 
Wallmart!
 
Mer av wallmart
 
Min första frukost i USA: Hello kitty våfflor med lönnsirap
 
 

Kommentarer
Postat av: Evi

Är så glad för din skull, du verkar ha det så bra! :D<3

Svar: Taack Evi! Ja jag har det jätte bra :D Hoppas du överlever fäktningslägret!! <3
Lina Clausen

2012-08-10 @ 12:26:15
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0