Bryant Camp in my <3

Det var väldigt jobbigt att behöva lämna Bryant camp när man har börjat lära känna varandra så bra. Det var svårt att hålla tårarna borta när man skulle gå på bussen och lämna sina kompisar för att åka till flygplatsen.
 
Jag är hur glad som helst att jag åkte på Campet innan, man lärde känna massa nya människor, man fick åka till Boston och Newport och lära sig saker som kan vara bra inför året. 
 
Sista kvällen på camp firade vi i Stockholmsgänget med att beställa kinamat till campet. Det var inte lika gott som vi hade hoppats på men det var värt det ändå.
 
Efter kina maten så var det yearbook presentation där dom visade bilder dom hade tagit under veckan, jag var bara med på 4.
 
Sen var det den omtalade avslutningsdansen, nästan alla hade klätt upp sig som att det vore oscarsmiddag men vi körde på shorts och linne. Dansen slutade inte så bra för alla heller. Frida skadade sitt knä(som hon redan hade en skada på) så hon fick sitta med en is påse runt knäet i en soffa resten av kvällen. Verkligen dålig tajming... dan innan man åker till värdfamiljerna! Jag hoppas att hennes knä blir bättre så att hon inte behöver rulla runt i en rullstol hos sin värdfamilj.
 
Lite bilder från lägret: 
 
Matsalen vi åt i varje dag
 
 
Den populära glassmaskinen
 
 
 
 
 
Tove och jag
 
Ida och Knut
 
Myrna och Jag 
 
Jag och supergulliga Mook från Thailand, hon gick i min klass på campet 
 
En present från Thailand som jag fick av Mook
 
Bryant Bulldogs
 
Chineeese food
 
Jennifer med mateeen
 
Lis i en låda
 
Fortune cookies, kommer inte ihåg vad det stod på min
 
Patrick lever ut sin dröm om att få vara Homecoming queen
 
En väldigt suddig bild på Micke, Jennifer och Sanna
 
Fr.h Maja, Jennifer, Micke och Sanna
 
Parteeey på avslutningsdansen
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja, Myggan!!

Haha kolla pa mina ogon pa den nast sista bilden haha.. helt fucked up..

Svar: Hahaha ja du ser lite trött ut på den bilden!
Lina Clausen

2012-08-07 @ 03:37:36
URL: http://mygganintexas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0