Busyyy

Som jag redan har sagt så har jag knappt nån fritid här så jag hinner aldrig blogga på vardagar. Så om ni inte tycker att jag uppdaterar så ofta så är det inte för att jag har brist på saker att skriva. Jag har massa saker att berätta men jag har bara inte tid att blogga. På fredag så har jag förhoppningsvis tid att göra ett inlägg om den här veckan.

Imorn har jag mina andra riktiga match kan jag berätta om någon ville veta och jag ska få prova att serva. Hoppas det går bra så de låter mig serva flera gånger! Det är borta match imorn så jag kanske kommer hem runt 11-12=ingen sömn.

Nu ska jag bokstavligen kasta mig i sängen och sova. Adios amigooos!

Bild på mig och Allison framför ett gigantiskt hus:


Kommentarer
Postat av: kajsa

du är dock en väldigt flitig bloggare om man jämför dig med linda. hon har inte gjort ett enda inlägg, dålig!!!!
din blogg är förövrigt väldigt rolig att läsa pussheey

Svar: Försöker blogga så mycket jag kan. Taack kajsa! puss
Lina Clausen

2012-08-31 @ 04:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0