Flygresan

Har inte hunnit berätta om flygresan hit än eftersom att internet inte fungerade här igår. Jag åkte med buss från campet kl 2 på natten i fredags, åkte med samma buss som Louise, Tove, Fredrik och en tysk kille som gick i min klass som heter Viktor. Första flyget gick mot Detroit kl 5.55 am och då hade jag sällskap av Fredrik och Viktor, flygresan tog typ 2 timmar. I Detroit så träffade jag även Maja när vi var på väg till gaten vilket var väldigt kul. Sen åkte jag och Viktor vidare till Chicago, det tog bara 20 minuter. Flygplatsen i Chicago var vääldigt stor, det är ju trots allt en av världens största flygplatser. Där träffade vi två utbytesstudenter från det andra Campet i Norwich som vi satt och snackade med ett tag och sen när vi gick till gaten så satt typ 6 andra EF studenter där som också skulle till Toledo, Ohio. Några av dom kände jag redan eftersom att de gick i samma klass som mig på campet. Jag behövde inte åka ensam nånting så det var jätte skönt! Jag sov dessutom hela flygresorna så tiden flög förbi. 
 
Detroit flygplats
 
På väg till gaten i Detroit
 
Fin fontän
 
Träffade Maja på starbucks på Detroit flygplats
 
 
Det fanns ett tåg inne i flygplatsen
 
Flygplatsen i Chicago
 
 
 
Minsta planet jag någonsin har åkt med(Det var en stol på ena redan och två på andra sidan), på väg till Toledo!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0