Foto med volleyboll laget osv

Igår innan träningen så blev vi fotade med laget. Jag sov ju över hos Tabbitha så jag åkte direkt därifrån till skolan och träffade Michelle för att fixa mitt schema hos skolans giudance counsler. Planen var att jag skulle fixa mig för fotot efter mötet tillsammans med Tabbitha och Sarah hemma hos Tabbithas syster som bor precis vid skolan men mötet tog lite längre tid än vad jag trodde så jag hann bara dra på lite mascara som hastigast. När jag kommer dit så har alla sminkat sig och fixat håret som att det vore prom och jag hade bara håret utsläppt och lite mascara på mig. Trodde inte att det var så viktigt att fixa sig för ett volleyboll foto men där hade jag väldigt fel. Som grädden på moset så var vi ju tvugna att ha på oss våra volleyboll uniformer= mina gigantiska fula shorts som var typ 10 storlekar för stora.
 
Jag hade knappt sovit nått natten innan så jag hoppas att jag inte ser helt död ut på alla bilder, vet inte ens om jag log eller inte. 
 
Nu har jag i alla fall fått mitt schema men jag kanske måste göra lite ändringar på det. Jag valde kursen Algebra 1 som är samma kurs som Delaney kommer att läsa och hon är 4 år yngre än mig. Steven tror att det blir alldeles för lätt för mig så jag ska försöka ändra till en lite svårare mattekurs. 
 
Igår kväll när vi skulle åka till Wallmart och handla så fick vi veta att det var en kvinna som hade låst in sig på en toalett där och försökt begå självmord. Tycker synd om henne men hon kunde ju valt en bättre plats att begå självmord på?! Hon överlevde i alla fall här ser man ambulansen som kom och hämtade henne
 
Mitt schema som der ser ut nu, dom enda jobbiga lektionerna jag har är matte, historia och engelska annars så har jag bara tagit roliga lektioner som foto, videoproduktion, hjälpa till med yearbook, keramik klass där man gör skålar och vasar av keramik och sen har jag studyhall där man gör sina läxor. 
 
Dom här lektionerna kommer jag alltså ha varje dag hela den här terminen. Jag börjar skolan kl 8.00 varje dag och slutar kl 3. 
 
Nu ska jag iväg och spela en till övnings volleyboll match i nån annan stad. Är inte så taggad på att spela volleyboll just nu har knappt haft en ledig dag sen jag kom hit till min värdfamilj så jag skulle inte ha nått emot att bara ligga i soffan hela dan. Hoppas att vi kommer hem tidigare ikväll än förra gången då vi kom hem kl 11 på kvällen. Har träning kl 9 imorn på morgonen så jag skulle gärna vilja sova lite! Hoppas ni har haft en bra dag hemma i Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0