Fredag och ingen träning

Fick veta igår att vi inte hade nån träning idag eller det var valfritt, om man ville så fick man komma från 8-9 och träna. Hmmm låt mig tänka lite ska jag gå upp kl 7 för att träna i en timme eller ta sovmorgon? Svårt val. Hehe kanske låter lite lat men jag har faktiskt tränat varje dag så jag tycker att jag förtjänar att ha lite ledigt.
 
Ja juste ja vi spelade match igår, gick dåligt för mitt lag. Jag fick spela lite gick mycket bättre nu än förut. Jag lyckades få över bollen hela 3 gånger!! 
 
Jag har oxå ändrat mitt schema, nu har jag bytt till lite svårare matte kommer att ha geometri istället. Nu kommer jag ha matte med dom som är lika gammla som mig istället för 4 år yngre. Jag fick tydligen inte ha year book vilket suger...man va tvungen att ha tagit nån annan class innnan eller bli rekommenderad av läraren, så jag bytte till Who wants to be a millionaire? Vet inte exakt vad det är men tror det har nånting med företag och ekonomi att göra. Enligt Michelle och Steven så är det en väldigt lätt class för att till och med Darian klarade den. Han gillar inte riktigt skolan. 
 
Såhär ser mitt nya schema ut:
 
 
Ikväll är det den första amerikanska fotbollsmatchen, eller det är en så kallad scrimmage som är en övningsmatch. Tror att jag kommer gå på den, hela staden lär vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0