Har mycket att berätta...

Även fast jag har sommarlov här så är det fullt upp på dagarna så jag har en del att berätta för er. Jag tänkte dela upp allt i olika inlägg så det inte blir så rörigt. Har haft träning varje dag som vanligt den här veckan, jag fortsätter att bygga på mina blåmärken på armarna. Var iväg och spelade lite tennis i måndags med min värdfamilj så det blev dubbel träning den dagen.
 
På tal om absolut ingenting...fick veta för nån dag sen att de kommer ordna en fest här på lördag för folk i min skola. Det var Michelle's(min värdmammas) idé och hon bad en tjej som kommer att gå i min klass att bjuda in folk hon känner. Hoppas det inte blir stelt bara...känner ju inte så många här än. Jag hoppas dom köper röda och blåa muggar som dom alltid har på fester i amerikanska High school filmer.
 
Jag har fått höra lite intressanta saker som amerikanare tror om oss i Sverige. En tjej frågade om vi hade alligatorer som simmade i våran hav (det visar hur bra deras geografikunskaper är), en annan tjej frågade om vi brukade äta getter(vet inte om jag redan hade berättat det), de tror att vi äter fisk hela tiden, att vi inte hade några mobiltelefoner och att det finns isbjörnar i Sverige osv. Det är kul att höra vad dom tror om oss. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0