Shopping osv

Igår kväll åkte vi på ännu en utflykt till providence mall! Jag var hur taggad som helst på att få shoppa eftersom att jag inte hann göra det i Boston och Newport. Jag köpte en kofta och en topp på hollister och en till kofta och en till topp på ett annat amerikanskt märke som liknade hollister(Inte Abercrombie and fitch). Det var även första gången som jag satte min fot i en victoria secret affär, dom hade hur snygga kläder som helst men jag väntar med att shoppa där tills jag kommer till min värdfamilj. Jag hade ju såklart kunnat shoppa hur mycket som helst men min väska är redan överviktig och dessutom så hade vi bara 2 timmar på oss att shoppa, vi stressade som galningar.
 
Idag har det varit en helt vanlig skoldag, vårt schema ser likadant ut varje dag. Först har vi homeclass med världens skönaste lärare Joni som faktiskt bor i Ohio och sen har vi Current issues med Joni, efter det är det Life in America, lunch, engelska, geografi och sen homeclass igen. Min mentor i homeclass ger oss alltid saker som till exempel stjärnformad choklad så att vi ska känna oss som stjärnor och en näsduk så att vi kan torka våra tårar, vi fick socker "if the day brings you lemon" och andra grejer. Vi i klassen har kommit överens om att vi måste köpa nåt till henne innan vi åker.
 
Dagarna här har gått så otroligt snabbt...lägret är ju nästan över nu! Alla börjar få lite ångest över att lämna lägret och åka till värdfamiljerna, känns så tråkigt att behöva lämna alla sköna människor här! Det ska ju såklart bli jätte kul att äntligen få träffa sin värdfamilj som man har så mycket funderingar över. Jag pratade för första gången med min värdfamilj på telefon igår, vi pratade i 40 minuter. Trodde att det skulle bli stelt men det var ju inte så farligt! 
 
 
 
 
 
Maja när vi levde farligt och bröt mot reglerna!! Vi gjorde lite pranks på toaletten. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0