Sleepover

Igår efter volleybollmatchen så följde jag och Sarah med Tabbitha(En senior från volleyboll laget) hem och vi sov även över där. Jag som tyckte att själva staden Edgerton ligger på landet...hon bodde verkligen på landet. Man såg majsfält så långt ögat kunde nå. Det hade sin charm i alla fall! Vi började kvällen med att grilla korv vid deras eldstad som dom hade utomhus. Vi åt middag och sen kollade vi på pretty little liars(en tv-serie) som jag älskar!! Jag fick även prova smores som består av en grillad marshmellow som man lägger mellan två kex med choklad. Såååå gott!! Om ni inte har provat det så gör det. 
 
Vet inte varför men vi fick för oss kl halv 10 på kvällen att vi ville sova i ett tält istället för i huset, så vi satte upp tältet på deras baksida. Det var ganska mysigt att sova i tält förrutom att Sarah inte hade lust att sova hon låg och skrattade och rullade runt i tältet medan jag och Tabbitha försökte sova. Vi hade även en hundvalp i tältet när vi sov så när vi vaknade var det hundhår överallt. 
 
Fick höra en del saker om skolan och andra elever som man bör undvika enligt dom. Folk gillar verkligen drama här. Alla verkar snacka skit om varandra och sno varandras pojkvänner hit och dit. Fick även veta att typ nästan alla är kusiner eller släkt med varandra på nåt sett här. Incest eller vad? Det är ju en liten stad så folk tar väl vad dom har. Nu får jag den här staden att låta creepy vilket den inte är. 
 
Det var kul att lära känna dom lite bättre i alla fall dom är hur trevliga som helst!
 
Tabbitha, Jag och Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0