Soak City

Igår spenderade vi dagen på Soak city som är en vattenpark som ligger precis brevid Cedar Point det stora nöjesfältet, som vi säkert kommer besöka senare. Det var hela mina värdfamilj, deras kusiner Sarah, Jennifer och Lydia och deras mamma som åkte dit. Som tur var så var vädret bra hela dan. Mindre bra var att jag brände hela kroppen. Hann inte ta på mig så mycket solkräm innan...det ångrade jag när vi kom hem. Det var verkligen brutalt...gör ont när jag rör på mig! Det blir ett kul minne som man kan skratta åt senare!
 
Dagen blev lyckad i alla fall, har saknat att bada det var ett tag sen jag gjorde det sist. 
 
 
Jag
Jag utanför Cedar point och Soak city
 
Den gula höga bergochdalbanan i mitten heter Dragster och är en av världens högsta och läskigaste bergochdalbanor.
 
Här ser man en av vattenrutschkanorna
 
Här är en del av Soak city 
 
Utanför kinesiska restaurangen som vi åt middag på 
Fv. Delaney, Allison, Jag och Darian
 
Dom här visa orden fick jag från min fortune coockie
 
Var tvungen att ta en bild på Darians efterrätt, den var verkligen gigantisk. Tänk er typ 5 st stora kladdkakebitar ihoppsatta. 
 
 

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

Den där gula är ju helt sjuk.... kommer du våga åka den? fyfan :( <3

Svar: Jaa javet...haha nej skulle inte ens tänka tanken att åka den <3
Lina Clausen

2012-08-15 @ 14:07:13
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0