The final countdown

Nu blev det två inlägg ikväll...kompenserar lite för att jag inte hann blogga igår! Idag i skolan så skulle alla klassrum välja ut två nominerade till homecoming king och queen. Vi drog lappar så att det skulle bli rättvist. Jag är jätte glad att inte jag blev vald, det blev en tjej och en kille från nederländerna.
 
Ikväll var det semifinal och final i volleybollturneringen. Jag var inte med och spelade ikväll men vårt lag förlorade i alla fall i semifinalen ( det måste ju berott på att jag inte var med). Jag köpte i alla fall en röd washington wolves t-shirt för att supporta mitt lag, sen har vi gått runt och signerat varandras tröjor så man har ett minne från alla här. Laget som vann volleyboll turneringen var Franklin thunder så grattis till er! Det var kul att de vann för att de hade många svenskar i laget. När finalen var slut så skulle returnees köra mot lärarna, lärarna vann och då skulle de möta Franklin thunder men alla vara så trötta på att se alla volleyboll matcher så alla bara stack och övergav matchen. Det var väldigt bra stämning i hallen i alla fall, alla var jätte taggade och hejade på sina lag.
 
Under kvällen så blev även homecoming king och queen valda. Av alla nominerade så blev Jennifer drottning och hon ville absolut inte bli vald så hon försökte gömma sig när de ropade upp hennes namn. Kung blev Nathjan från nederländerna som går i min klass, stolt classmate! 
 
När de sa att vi skulle ha en homecoming queen och king så trodde alla att det skulle vara som en bal eller nåt liknanade men det var inget sånt. En del av de nominerade hade klätt upp sig med klänning och högklackat, de satsade verkligen fullt ut! Synd för dom att de inte blev valda...
 
Nu ska jag gå och sova mina kära läsare hoppas att ni har orkat kämpa er igenom mina röriga inlägg. Godnatt! 
 
Jennifer och Knut tar fram sina bästa poser
 
Alexandra påstår sig vara glassmästare här har vi ettt bevis på att det är sant. Bättre glass får man leta efter!
 
 
Det vinnande laget Franklin thunder
 
Mitt lag washington wolves!
 
 
Ett litet cheerleading nummer innan matcherna började
 
Alla nominerade till homecoming king och queen
 
The king and queen!
 
En (inte så) glad Jennifer!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

"Jag är jätteglad att jag inte blev vald" haha typiskt dig :D <3 Hoppas du har det bra därborta!

Svar: Hahah :D Ja det är jätte bra här living the american dream duvet! Hoppas det är bra hemma oxå! <3
Lina Clausen

2012-08-03 @ 23:36:56
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0