What doesn't kill you makes you stronger

Nu har jag överlevt 3 dagar med 3 timmars volleybollträning i rad! Jag har ont i hela kroppen och blåmärken på händerna och armarna men jag lever i alla fall. Idag fick man veta vilka som fick va kvar i laget och vilka som fick lämna...till min stora förvåning så fick jag vara kvar!!! De sa att jag kanske inte skulle få spela så mycket i matcherna i alla fall i början men att jag skulle få fortsätta träna. Vet inte vad jag skulle gjort om jag blev kickad från laget...kanske crosscountry eller nåt, aja nu behöver jag inte fundera på det längre. 
 
När jag gick från träningen så var det en tjej som hade blivit kickad från laget, tydligen så "hade hon ingen framtid inom volleyboll" enligt tränarna. Tycker att det är så konstigt att de inte låter alla spela, det är inte värsta elitnivån ingen i laget har väl egentligen en framitd inom volleyboll?! Det är en jätte liten stad och en skola med typ 300 elever så dom skulle lika gärna kunna låta alla spela.
 
Imorn har vi en övningsmatch i en stad ca en timme här ifrån vet inte om jag kommer få spela nåt men hela laget åker med i alla fall så det blir säkert kul!
 
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0