Hej alla!

Det är svårt att komma få en bra rubrik så det blev en lite opåhittig rubrik den här gången. Ja vart ska jag börja, det va ju ett tag sen nu. 
 
Förra helgen så var det busy busy hade mycket att göra. I fredags så var jag och kollade på Delaney's bandkonsert, lite halvplågsamt att höra 7-åringar spela alldeles för svåra låtar men Delaney's klass va bättre i alla fall. Överlevde utan nåra större hörselskador. 
 
Hela lördagen spenderade jag hemma hos min IEC (Kontaktperson från EF) och 3 andra utbytesstudenter. Alla 3 va tjejer, 1 från Nederländerna och 2 från Tyskland. Vi gjorde kort till våra värdfamiljer, åt pizza och snackade och jämförde hur våra liv är här i staterna. Alltid skönt att kunna prata med folk som är i samma situation som en själv. Sen åkte vi till en kyrka för en julfest men jag stannade bara en stund, är inte så religiös av mig. 
 
I söndags så klädde vi upp och gick på The Nutcracker som är en balett. Kände mig fett sofistikerad när jag satt där. Det va lite intressant i början, men blev lite uttjatat efter ett tag. Kul att ha provat i alla fall. Michelle, Delaney och Allison går på den här baletten varje år innan jul. Tror det räcker med en gång för mig, been there done that. 
 
Åt "nationens godaste hamburgare" i söndags innan baletten. 
 
Man kunde köpa alla storlekar och färger av nutcrackers
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0