My lazy days are over.

Hade verkligen vant mig vid att åka hem direkt efter skolan och kunna göra vad jag vill. Dom dagarna är över nu, indoor track (friidrott) började igår. Trodde att det skulle va lite slappare träning än basket och softboll och sånt men nej där hade jag väldigt fel.

Vi började med att springa runt i skolan, sen hade vi 5 min magträning UTAN nån paus. Låter kanske inte så jobbigt men tro mig, man vill bara lägga sig på golvet och dö, vilket jag gjorde efter.

Sen sprang jag 3 (amerikanska) miles och alla jag sprang med är värsta satsarna. Men lyckades komma 3a i alla fall av 6 pers. Jag trodde att träningen va slut efter det för jag kände mig redo att gå hem men då skulle vi lyfta vikter vilket är svårt när man har icke existerande muskler på armarna och sen sprang vi lite mer på det.

Som tur är så är det bara träning varannan dag. Det är iaf många roliga människor som går på indoor track och när vi skulle göra vår break(alla har händerna i mitten och så säger man nåt) så sa vi team på svenska alltså lag. Kul att höra 25 amerikanare säga det samtidigt.

Jätteskön dag i skolan när alla Sophmores va borta på en utflykt. Hade en lektion där vi va 2 pers.

Det va allt "intressant" som jag kan dela med mig av just nu. Hoppas ni inte blir helt insnöade där hemma, hörde att ni har värsta snöstormen. Kan ju inte säga att jag är ett dugg avundsjuk. Hejdååå.


Nya snabbaaa springskor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0