NEW YEAR!

Ikväll är det ju nyår, fast vi kommer fira 6 timmar efter er där hemma pågrund av tidsskillnaden. Jag ska först va hemma ett tag, sen åka till den andra utbytesstudenten och sen till nån liten fest. Så ser mina planer utan i alla fall.
 
Det här är näst sista dan på lovet, är inte riktigt redo att gå tillbaka till skolan än. Vi börjar på onsdag och sen på torsdag och fredag så är det terminsexamen i ALLA klasser, tillochmed Keramik och foto. 
 
Mitt lov sen senast jag bloggade har inte varit allt för händelserikt för att jag fick influensan i mitten av lovet, efter jul. Nästan hela familjen fick det efter att Steven hade haft det. Jag har hunnit göra en del saker i alla fall. En dag åkte vi till Fort Wayne och bytte ut julklappar som vi hade fått och använde våra presentkort. Vi va fortfarande lite sjuka då så det gick i snigelfart genom affärerna eftersom att alla va så trötta. Sen har vi varit på bio, vi såg Parental guidance. Hade inte så höga förväntingar innan men den va faktiskt väldigt rolig. 
 
Vi åkte till Toledo Museum of art också i fredags, jag har aldrig riktigt förstått mig på det roliga i att gå runt och stirra på tavlor. En del kända tavlor är ju inte ens så speciella. Men det va coolt att ha sett dom i alla fall. Efter museet blev det god kina mat och sen shopping i Toledo. 
 
Igår(söndag) så åkte vi till Fort Wayne och kollade på Harlem Globetrotters. Det är som en basketballshow, dom spelar en match fast dom gör massa tricks och pranks på publiken och dansar o håller på. Det va lite för mycket dans och sånt, skulle ha varit mer basket tycker jag. Jag tycker att det va värt att gå i alla fall. Efter det så var det middag hemma hos Michelle's föräldrar. 
 
Det va den korta versionen av mitt jullov. Nu har jag bara 6 månader kvar här i staterna och bara ETT till lov på resten av skolåret. Nästa lov är springbreak och då ska jag till Floooridaaaa!! Det är den resan som får mig att göra alla hundra läxor, ser verkligen fram emot lite värme och en lång vit strand. 
 
Hoppas att ni alla har haft ett underbart jullov och gott nytt år på er! Vi hörs nästa år. 
 
Såå god kina mat
 
Harlem Globetrotters maskot
 
Han stod precis brevid mig, fick en high-five också!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0