segt...

Lite seg början på lovet, har inte hänt så mycket idag. Har varit lite duktig i alla fall och slagit in dom sista julklapparna och gjort min engelska läxa, läste ett kapitel i The Scarlet Letter. Om ni har sett filmen Easy A så är det från den boken som filmen kommer. Verkar som att Amerikanarna har missuppfattat ordet "break" trodde att det va meningen att man skulle få en paus från skolan och läxor men dom kör på med läxor över lovet. 
 
Snart ska det rullas köttbullar som jag ska ta med på julafton, går ju inte att va utan på jul. 
 
För att det här inlägget inte ska bli för tråkigt så kan ni få beundra mina vackra skapelser som jag har gjort hittills i min keramik klass: 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0