Första dan avklarad

Vet att mitt förra inlägg blev lite kaos men whatever... Nu har jag äntligen fått en rumskamrat! Fick sova helt forever alone på mitt rum igår det gick bra men det är ju alltid trevligt med sällskap. Min roommate heter i alla fall Amy och kommer från Taiwan. Idag så hade vi typ en ledig dag så vi fick göra precis vad vi ville på campus. Vi gjorde inte så mycket alla är typ fortfarande jetlaggade, vi satt och kollade när folk spelade basket och vi spelade volleyboll, satt och stekte i solen, spelade lite tennis och försökte lära japaner att spela kort. Inget att rekommendera. Frukosten och lunchen är precis som man föreställer sig amerikansk mat. Finns allt från donuts, glass, pizza, pannkakor, cola, energidrycker sen har dom oxå lite nyttigare alternativ. Känner redan nu att man kommer att gå upp några kilo under det här lägret! Här kommer lite random bilder från dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0