Life of Bryan

Nu är det inte alls långt kvar till jag ska åka...börjar bli väldigt nervös och få lite ångest men nu har jag inte så mycket val än att åka. Vet att det kommer bli hur kul som helst när jag väl kommer dit. Nu tänkte jag berätta om staden jag ska bo i och lite annat. Bryan heter den lilla staden där jag ska bo. Det är en väldigt liten stad den har bara runt 9000 invånare. Jag kommer inte att gå i skola i Bryan utan i grannstaden som heter Edgerton. Det tar ungefär 20 minuter med bil dit. Skolan är ganska liten den har typ 300-400 elever men det är ändå skönt att inte gå på en gigantisk skola. Om man går på en liten skola så är det lättare att lära känna folk och man känner sig kanske inte helt lost när man ska hitta till olika klassrum. Jag vet inte riktigt vilka ämnen jag komma läsa men det är några ämnen som är obligatoriska tror det var engelska och antingen American history eller geografi sen får jag välja precis som jag vill! Tänkte inte ta så jätte seriösa ämnen men funderar på att ta matte bara för att inte glömma bort allt sen när jag kommer tillbaka. 
 
Nu vet jag föresten också vilket Camp jag ska på, det finns två olika. Kanske inte har berättat det men jag ska åka på ett förberedelseläger innan i 10 dagar där man har olika lektioner och aktiviteter osv. Det kommer folk från hela världen dit som också ska bo i USA så det kommer säkert bli jätte kul. Jag ska på Camp i Rhode Island som är en pytteliten stat i östra USA som man knappt ser på kartan. Det ligger nära Boston så vi kommer besöka Boston nån gång under lägret. Staden jag ska bo i där heter Bryant. Enligt pappa så ska det va väldigt fint där så jag får hoppas att han har rätt! 
 
Här kommer lite bilder från Rhode Island 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0