Mission impossible

Att packa ner hela sitt liv i en väska på 23 kg måste vara en av de det svåraste sakerna jag har gjort i mitt liv. Eller jag har inte packat än men det räcker att bara kolla på alla grejer som ska ner i den där väskan så inser man att det inte kommer bli lätt. För att göra det lite lättare så ska jag packa med vakuumpåsar så alla kläder tar så lite plats som möjligt, finns att köpa på Clas Ohlsson om någon skulle behöva. Jag kommer ändå behöva skicka massa grejer som vinterkläder och sånt finns ju inte en chans att det ska få plats i min resväska med allt annat. 
 
EF skriver att man ska packa så lite som möjligt man kommer ju ändå vilja köpa massa nya grejer när man kommer dit men det är lättare sagt än gjort. Skulle lika gärna kunna skicka hela min garderob till USA så skulle problemet va löst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0