Surprise!

Jag har varit jätte dålig på att uppdatera hela sommaren på grund av att det knappt finns någon täckning på mitt landställe. Nu är jag i alla fall hemma igen och fixar massa grejer inför resan. Idag har jag varit och köpt en ny stor resväska tog den största som fanns i affären, shorts, en extern hårddisk och lite andra grejer som jag behöver ha till resan. Nu är det verkligen inte alls långt kvar bara 7 dagar. Den här veckan ska jag träffa en del kompisar för sista gången på ett år, packa (Det kommer ta typ hela veckan) och umgås med min familj. 
 
Det känns som att mitt sommarlov tar slut när jag åker till USA men det är typ då det börjar, vet inte om regn och åska räknas som sommar. Det här är typ det sämsta vädret på ett sommarlov jag har varit med om så jag hoppas inte att det här skit vädret följer med mig till USA. Det har varit typ torka där berättade min värdfamilj, kommer säkert bli regnperiod eller nåt när jag ska dit! 
 
Nu kom jag helt ifrån det jag egentligen hade tänkt att berätta om i det här inlägget hehe. Innan jag åkte till landet vilket var veckan innan midsommar så hade mina super gulliga föräldrar ordnat en överrasknings avskedsfest för mina vänner och släktningar. Jag har nog aldrig varit så överraskad i hela mitt liv. Jag trodde bara att det skulle vara en helt vanlig dag och jag hade precis varit på bio med två kompisar. Tydligen så hade min mamma lyckats få tag på nästan alla mina närmaste kompisars nummer och bett två av dom att uppehålla mig hela dan medan de förberedda hemma för festen. Jag misstänkte ingenting även fast de inte lät mig åka hem efter bion utan de ville gå och kolla i massa affärer och sen så "råkade" vi träffa på en till kompis på bussen. De lyckades till och med övertala mig om att vi alla borde åka hem till mig, när jag kom hem så verkade allt som vanligt förutom att när jag kom in genom dörren så stod min pappa och syster där och så drog pappa fram en visselpipa(Jag trodde att det va nåt tråkigt skämt) Sen så hoppade massa kompisar och släktningar fram med tutor och grejer och jag bara stod där och fattade ingenting. Jag stod typ i chock och försökte förstå hur de kunde ha ordnat det här utan att jag anade någonting! 
 
De hade tydligen stått där ganska länge och väntat på att vi skulle komma så de kunde hoppa fram! Det blev en jättelyckad dag och jag är jätte glad att så många kunde komma speciellt alla ni som åkte enda från Gotland!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0