Tiden går alldeles för snabbt...

Det är heeeelt sjukt att jag åker redan imorgon!!! Går inte riktigt att fatta kommer nog kännas mer verkligt när jag står på flyplatsen imorn kl 8. Planet går kl 10.25 och jag kommer fram i Newark, New Jersey runt 12.30 samma dag, det är lite mindfuck eftersom att det är 6 timmars tidsskillnad och det tar 8 timmar att flyga så landar man bara 2 timmar(Amerikansk tid) efter att man har startat från Sverige.
 
Jag har packat klart nu så idag/ikväll ska jag bara njuta av min sista tid i det långa landet falukorv Sverige och hänga med min kära familj som jag inte kommer få träffa på 10 månader. 
 
Just nu kommer jag inte på så mycket att skriva...juste tänkte bara säga att mitt vanliga nummer(Ni som har det) kommer inte fungera när jag är i USA. Så om ni vill mig något så kan ni antingen åka till USA, skriva på facebook eller så kan ni få mitt amerikanska nummer. Tänker inte lägga ut det här. 
 
Ha en bra dag eller kväll kanske man ska säga...det tänkte i alla fall jag ha! 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Nej vad kul att du ska åka till USA :) känns som att det var igår jag packade ner det sista i resväskan och begav mig av mot arlanda. Hoppas att du får ett sjukt bra år i alla fall! Annika hälsar också :) Och vad bra du skriver föresten!!

Svar: Taack så mycket! Vad kul att du tycker det :) Jag följde din blogg den var jätte kul att läsa :) Hälsa tillbaka till Annika!
Lina Clausen

2012-07-23 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0