United skates of America

Idag var det skola som vanligt igen, dagen flöt på ganska sabbt som vanligt. Sen ikväll så åkte vi iväg till United skates of America. Det va som en spelhall där det fanns en inomhus rullskriskobana, lasergame och massa andra spel. Vi började med att köra rullskridskor det gick bra för mig i alla fall det var inte så stadigt men jag tog mig fram utan att ramla. Det va 3 st norska tjejer dessvärrre som ramlade och en av dom skadade knäet och en bröt armen så att benpipan stack ut och den sista vet jag inte. Tror alla fick åka till sjukhuset i alla fall...så kan det gå. Tycker synd om dom som inte har sina familjer här och så missar de ju campet! 
 
Vi körde lasergame oxå som var en stor besvikelse, mycket roligare i Sverige. I slutet så dansade vi även nån slags linedance, jag hade ingen aning om vad jag höll på med men förhoppningsvis så smälte jag in i mängden. Det var en rolig liten utflykt tycker jag i alla fall.
 
Lite bilder från kvällen:
Jag och en Nederländsk tjej, Myrna på bussen
 
United skates of America
 
 
Rullskridskorna
 
Knut var som bambi på hal is
 
Linedancing

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

Va kul :D

2012-08-01 @ 00:21:45
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0