Måndag

Förra veckan gick jätte snabbt och såklart så gick helgen ännu fortare så nu är det måndag igen då. Har inte alls haft lust att blogga på hela helgen så jag tar tillfället i akt och gör det nu. 
 
Det enda spännande som hände förra veckan var i fredags så kom det en kille, Brad Hurtig som hade blivit av med båda sina armar när han var 16 år och höll ett tal, det va verkligen hur bra som helst han gjorde det roligt istället för deprimerande och man känner sig ganska bortskämd och otacksam när han berättade hur det va efter att hans armar blev amputerade efter att dom hade blivit avhuggna i en pressmaskin. 
 
Sen på kvällen i fredags så var det family game night igen. Så det blev pictionairy, poker och biljard med familjens kusiner och vänner. 
 
I lördags så hade jag en liggahemmaisoffanochtittapåtv-dag, gjorde i stort sett ingenting. I söndags så var jag trött på huset så jag följde med Darian, Steven och Allison till en skjutbana och sköt lite. Dom anväder riktiga pistoler och gevär inga leksaker här inte. Jag var inte riktigt beredd på att pistolen skulle flyga bak så fick en liten chock. Mina hörselskydd satt inte helt på så jag fick ont i örat efter vilket säkert inte är så bra. Sen höjdpunkten på dagen eller på hela veckan kanske jag ska säga var att gå och se Breaking dawn part 2!!! Hade höga förväntningar från vad jag hade hört innan och den va tusen gånger bättre än vad jag trodde. Bästa twilight filmen so far enligt mig. Sen hade vi även filmkväll hemma och såg filmen The Wizard of Oz, tydligen en film man inte får missa. Såg halva och somnade nästan i soffan. Lite småcharmig men har sett bättre filmer. 
 
Idag har absolut ingen spännande hänt bara skola och nu sitter jag här och bloggar eftersom att jag inte har några läxor för omväxlings skull. Va precis och simmade oxå måste ju hålla mig i form nu över thanksgiving, den här veckan kommer mest bestå av ätande!
 
Imorn slutar jag redan kl 1 och sen är det thanksgivingbreak tills nästa tisdag. Första lovet jag har här, ska bli helt underbart. Heeejdå på er!
 
Brad Hurtig
 
Sååå bra film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0