November 5th

Då var det måndag igen då, helgerna går alldeles för snabbt. Nu när det är minusgrader ute så blir man verkligen inte taggad på att gå till skolan.
 
I alla fall i måndags så var det en drug prevention i skolan. Det va en kvinna som höll ett två timmar långt tal om sin son som dog av en överdos av droger när han var 30 år gammal eller nåt. Det va ju såklart väldigt sorligt men det va lite för religöst för mig, hon pratade om att om han inte hade släppt guds hand så hade han inte dött. Hon påstod att han började med droger för att han lyssnade på "dålig" musik och för att han drack en öl när han var 14. Hennes livsmål var att få åtminstone en person att inte göra som hennes son och jag hade i alla fall inga planer på att bli drogberoende så nu kan hon dö lycklig. 
 
I tisdags så hade vi Volleyball awards night. Det var som en middag och så delade dom ut priser. Jag var helt säker på att jag inte skulle få nåt pris men dom var jättegulliga och gav mig ett silverhalsband och en grej man kan sy på en jacka för att dom tyckte det va kul att ha mig i laget. 
 
I onsdags gjorde jag det bästa beslutet jag har gjort sen jag kom hit. Jag hade värsta ångesten innan varje basketträning för jag kände att alla var så mycket bättre och det kommer va träningar på alla lov och lediga dagar plus morgon träningar vilket jag inte är så taggad på. Så jag gick och pratade med coacherna och sa att jag ville sluta och sen åkte jag och shoppade med Michelle och tjejerna istället. När jag gick hem och såg alla andra gå till träningen tänkte jag bara freeeedom, underbar känsla. Ska kanske börja med indoor track(friiidrott) för att hålla igång. 
 
Annars rullar livet på som vanligt med överdrivet mycket läxor men man överlever. Hade ett engelska glosprov med 90 ord i fredags och jag var en av de 6 av 15 personer som klarade provet. Ganska stolt. 
 
Suddig bild men här är JV laget när vi tar emot våra diplom 
 
Juniorrrrs
 
Sarah och jag
 
Tiffany
 
Lindsi
 
Hannah Herman
 
Syyydney
 
 
Coach Beals-Love her!
 
JV-team
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0