THANKSGIVING

Så idag är min första och kanske sista thanksgiving som jag firar. Åt knappt nån frukost imorse för att spara mig till all mat. Jag är mest taggad på kalkonen och sen alla efterätter som dom har gjort, vi kommer va ca 26 pers så man får va beredd att kriga om efterrätterna. Så planen för idag är äta, äta och äta sen matkoma ett tag och sen är det black friday shopping (på en torsdag lol) då är det massa rea på allting, folk kommer bli helt galna. Det heter black friday för att det brukade va på en fredag en gång i tiden men nu börjar dom redan på torsdag kväll vid midnatt, säkert bara för att tjäna mer pengar. 
 
Imorn får jag en vilodag att återhämta mig från all mat sen på lördag så är det thanksgiving middag igen men med Michelle's släkt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0