Ännu en vecka

Ännu en vecka har passerat och vanligtvis så brukar jag ha massa saker att berätta men nu när jag verkligen börjar komma in i livet här så börjar veckorna flyta ihop så jag kommer inte ihåg exakt vad som har hänt i veckan.
 
Jag har spelat 3 volleyboll matcher i alla fall, i tisdags, torsdags och igår (lördag). Igår var min allra sista volleyboll match någonsin här på Edgerton highschool och i fredags var den sista träningen för mig. Lite småtråkigt sådär måste jag erkänna men gud så skönt det ska bli att ha 2 veckors paus innan basket try-outsen börjar den 26 oktober. Har hört att den första veckan av basketen är så jobbig att många spyr på träningarna, gissa hur taggad man blir då. Om jag nu skulle komma med i laget så kommer jag även få uppleva morgonträningar. Vad kan va bättre än att gå upp kl 5 för att träna basket i en timme när man fortfarande halvsover och sen duscha i skolan. 
 
Jag tror jag sa förut här på bloggen (inte för att nån ens kommer ihåg det) att jag tänkte spela softball som börjar efter basketen är slut, men jag har insett att jag kommer va helt lost med alla regler så jag kommer förmodligen köra track and field istället (friidrott). 
 
Juste i fredags när vi kom till skolan så var man ju som vanligt på bra humör eftersom att det va fredag och nästan helg men då visar det sig att brandalarmet har gått och så står det en brandbil utanför skolan. Eftersom jag och Darian blir avsläppta utanför grundskolan så var vi tvugna att stå med alla småbarn utomhus och vänta på att få gå in. Efter 10 iskalla långa minuter så säger dom att alla highschool barn hade gått in för 5 min sen och att vi kunde gå. Jaha tack så mycket för att ni berättar det! Sen så tjöt brandalarmet hela första lektionen till och från. Och som grädden på moset så var det även pictureday den dagen.
 
En annan grej som hände den här veckan var att som jag berättade förut så tog vi ju bilder med film på fotolektionen. Jag trodde bara att vi hade förra helgen att ta bilderna så jag stressade ihjäl mig för att hinna ta dom sen visade det sig att vi hade 2 veckor på oss. Men i alla fall bara för att jag va klar så bestämde sig min lärare att låta mig vara testkanin när vi skulle lära oss att framkalla filmen i ett mörkerrum. Så hela veckan har jag fått hålla på och framkalla min film inför typ 20 pers. Jag som hatar att göra saker när folk kollar på. Men det va kul att få se hur filmen blev i alla fall, blev rätt nöjd för att va första gången. 
 
Igår när jag kom hem från matchen så var jag så otroligt uttåkad av nån anledning. Det slutade med att jag, Allison och Delaney började spela poker och det höll på till kl 2 på natten. Vi körde riktig poker med såna där runda saker. Och slutligen idag så har vi varit i Fort Wayne och shoppat hela dagen. Blev ganska mycket shopping, hade kunnat köpa mer men vi ska till Chicago om typ 3 veckor så jag sparar mig tills dess. 
 
Nu ska jag slita mig från datorn och ta tag i pluggandet som jag av nån anleding alltid sparar till söndagskvällarna. Heidåååå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kände för att köpa ett par färgglada jeans har velat göra det länge men har aldrig blivit av.
 
Av nån konstig anledning så ser alla tröjor överdrivet förlängda ut på bilderna, dom är normal långa bara sa'tt ni vet. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelyna

miss u ! :((

Svar: Saknar dig med!! <3
Lina Clausen

2012-10-17 @ 18:40:25
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0