Halloween

I fredags så var jag helt slut efter basketträningen så jag orkade inte gå på fotbollmatchen även fast det var den sista. Istället så åkte vi iväg till ett haunted house (spökhus) som var ett gammalt fängelse. Det var så mycket läskigare än spökhuset på grönan. Dom hade kvar alla fängelseceller och vi gick nere i en källare. Det var folk utklädda överallt och dom satt uppe på väggar och kom bakifrån och tog på en. En del följde till och med efter oss. Det värsta var vid slutet där det stod en gigantisk kille med en riktig motorsåg. Man var tvungen att gå förbi honom för att komma ut så när han vände ryggen till så sprang jag allt vad jag hade skrikande mot utgången. 
 
Sen igår så var det ju trick or treating så vi stod redo i dörren med massvis av godis och det kom säkert över 60 barn. Det är tydligen en viss tid här i Bryan som man måste gå trick or treating, från kl 6 till halv 8. Det är ganska tråkigt i början när det fortfarande är ljust. Det är också en regel att man måste ha papper på godiset för att på 80-90 talet så var det folk som hällde droger på godiset som ett prank och efter det måste det va inslaget, det kan man ju förstå.
 
Vi hade det ganska kul när vi delade ut godiset, vi hade en spindel i ett snöre som Delaney drog upp och ner och dom små barnen trodde såklart att den va riktig så en del vågade inte ens komma och ta godiset vid dörren och en del kröp under spindel eller sprang förbi den. 
 
Idag är det slapp/plugg dag. Har en fotouppgift att göra sen ska jag bara chillaaa med livet och vi kanske åker till ett till haunted house, Steven gillar verkligen sånt!
 
Haunted house
 
Trick or treating
 
 
 
Här är kameran som jag använder i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0