Homecoming danceee

Nu är hela fall homecoming veckan över och det har varit en ganska rolig vecka. I fredags så hade vi bara lektioner till kl 1 sen efter det så var det aktiviteter och grejer i gympahallen. Det var dragkamp, corn hall, basket och annat. Sen kunde man köpa milkshakes och tacos och godis. Vi satte även upp våra spiritsboard, alla årskurser gör en spiritboard var och sen skriver alla sina namn på den, det är som en skylt som man sätter upp inför fotbollsmatchen för att supporta laget. Jag var inte med och gjorde skylten dock för att jag inte kunde få skjuss till Edgerton. Sen till sist var det pepprally, inte det bästa jag vet. Cheerleadsen gör olika cheers och så ser dom vilken årskurs som är mest engagerad. Juste innan det så hade dom nån tävling för nåra av serniorsen som avgjorde vem som blev king och queen tror jag.
 
I fredags kväll så var det ju då homecoming game, jätte kul förrutom att det var runt 10 grader ute och spöregn. Hade på mig tjocktröja och en jacka och till och med vantar men jag frös så jag skakade i alla fall. Jag hade tänkt att stanna hela matchen men det var plågsamt så jag åkte hem efter andra perioden. Vårt lag förlorade ju ändå. 
 
Igår spelade jag en volleyboll match här i Bryan vilket var helt perfekt eftersom att vi bor 5 min från hallen vi spelade i. Vi krossade båda lagen helt så det blev korta matcher. Efter matchen så stressade jag, Allison, Delaney och Michelle iväg till Defiance för att glömska jag hade ju inte hunnit fixa skor till dansen, snacka om sista minuten. HIttade ett par svarta klackskor för 20 dollar(140 kr) riktigt bra köp. Sen åkte vi hem och jag började göra mig i ordning sen kom Gabe och hämtade mig i en Mustang(ville bara tillägga det hehe) och så var vi ju tvugna att ta bilder och sen iväg till homecoming dansen. Trodde att det skulle va helt dött där men nästan alla från skola kom, i början så gick alla bara runt och tog foton med varandra. När dom satte igång musiken började nåra tjejer dansa sen tvingade dom alla att gå ut på dansgolvet. Killarna stod bara och kollade medans vi tjejer dansade. Påminde väldigt mycket om disko i 4an eller 5an. Min och Gabe's plan var att stanna i en halvtimme och sen dra men vi stannade faktiskt i mer än en timme. Sen tröttnade vi och åkte hem till honom. 
 
Idag har jag i stort sett inte gjort nånting vilket har varit väldigt skönt som omväxling. Har städat badrummet, skypeat med Agnes och kollat på Grey's anathomy och Jersey shore. 
 

Dragkamp
 
Junior skylten, min årskurs.
 
Såhär mysigt var det på fotbollsmatchen
 
Jag och Gabe innan homecoming dansen
 
Jag och Alexis (Fick rosen när vi köpte biljetterna till dansen)
 
Jag och Keira
 
'
Jag och Sydney
 
Jag och Summar
 
Väldigt suddig bild på mig och Keisha
 
Här är alla som blev utsedda till Prom komitteen eller något
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du verkar ha det kul och bra på alla sätt! Sköt om dig. Vi tänker på dig. Kram Kram från Ewa och Clara.

Svar: Ja jag har det super bra! tack så mycket ni med. Kram
Lina Clausen

2012-10-12 @ 15:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0