17 år!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen har inte haft nån ledig tid för att blogga på hela veckan. Som vanligt har det hunnit hända en del grejer. I söndags kväll så blev jag överraskad av min v familj med tårta och så sjöng dom för mig. Så nu är jag alltså hela 17 år gammal. Alla hade ju fullt upp i tisdags(då min födelsedag var) så dom firade mig i helgen istället. Jag fick även presenter från v familjen hur gulligt som helst! Fick örhängen, en berlock till mitt Tomas sabo armband och godis. Och sen hade ju även mina föräldrar skickat en present hela vägen från långa landet falukorv Sverige som jag öppnade medans jag skypade med mamma i tisdags kl halv sju på morgonen. Jag fick photoshop av dom, bästa presenten jag hade kunnat få! Tack så jätte mycket igen mamma och pappa ni är bäst! 
 
Den här veckan känns det som att jag har haft extra mycket läxor..säkert för att kompensera för alla dagar vi missade förut. Har haft en del prov eller läxförhör också. Lyckades få F på ett oförberett American history prov, man har inte ens tid att plugga historia varje kväll som man tydligen ska, när man går på en sport plus alla andra hundra läxor. Förutom historia så har jag  lyckats få A i alla ämnen. Inte så konstigt när man får göra ett för-prov dan innan så man vet alla svar till det riktiga provet. På ett prov så fick man tillochmed 5 minuter i slutet av provet att kolla igenom alla häften och papper med svaren i och fylla i provet. 
 
På videoproduktions klassen så kollar vi på en jättebra film just nu som heter Soul surfer, ville bara berätta det om någon ville ha ett bra filmtips. Se den om ni inte har gjort det.
 
Annars i veckan så har vi haft en match i tisdags och JV vann alla matcher. När vi satt och kollade på Varsitymatcherna så lärde jag folk lite ord på svenska, det första alla frågar är ju såklart svärord och sånt det är alltid så kul att höra dom försöka uttala svenska ord. Jag spelar fortfarande inte på matcherna pga örhängena men funderar på att ta ut dom bara under matchen på lördag, alla säger att dom inte kommer att växa igen.
 
Cakeeee
 
Örhängena jag fick av v familjen
 
En chokladsköldpadda
 
Karameliserat äpple eller vad det nu heter på svenska, något som dom tyckte att jag måste prova innan jag åker härifrån!

Kortet jag fick av v familjen haha
 
 
Mitt älskade photoshop 
 
Juniooours! Från träningen i måndags fv: Jag, Hannah Walker, Hannah Herman och Kaelyn. 
 
JV team leverar bästa poserna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0