2 månader

Idag är det exakt 2 månader sen jag åkte, bara 8 månader kvar nu. Känns helt sjukt att jag måste lämna alla människor och allt här om bara 8 månader och inte träffa dom på länge igen. Trvis jätte bra här förutom en grej som gör mina kvällar till ett helvete, American history läxorna. Om jag bara kunde hoppa av den klassen så skulle det göra mitt liv sååå mycket lättare! Men det går ju såklart inte...dumma ef regler. 
 
I fredags var det fotbollsmatch igen, det var hemma match så jag gick även fast det regnade hela tiden. Det var värt att gå i alla fall eftersom att det var vår första vinst, vi krossade andra laget det blev typ 50-18. Efter matchen så skulle jag, Lindsi och Dakota åka hem till Gabe men det blev bara jag och Gabe istället. Kom hem runt 12 och gick och la mig vid 1 vilket jag ångrade morgonen efter eftersom att jag var tvungen att gå upp kl 5.30. Jag hade ju en volleyboll match, jag var tvungen att åka med Michelle kl 6.30 för hennes x-country lag hade en tävling. Jag fick sitta och vänta i 2 timmar hos Michelle's föräldrar och sen gå därifrån till skolan eftersom min buss inte gick förens 9.15, kul! Pratade med päronen för att att fördriva tiden. Jag tog ut mina örhängen för första gången för att min coach tyckte att det var dags för mig att börja spela på matcherna igen. Men det va helt i onödan, fick spela i typ 5 minuter sen glömde hon helt bort mig så det va ju jättekul att riskera att hålen växer igen för att få spela i nåra minuter. Blev fett besviken.
 
Vi vann mot ett av lagen och förlorade mot det andra. På vägen hem så stannade vi Bryan där jag bor för att äta så jag hoppade av från bussen där och blev hämtad, väldigt passande. På kvällen sen så åkte vi till Steven's mamma för att ha family game night. Första gången jag träffade henne. Vi spelade pictonairy och cranium, blev väldigt tävlingsinriktat som alltid.
 
Igår så började vi pynta för halloween, som med allt annat så ska ju USA alltid va värst. Känns som att det är som en tävling vem som pyntar mest, dom körde verkligen fullt ut. Vi la ut ett plast skelett i gräsmattan, massa gravstenar, spindelnät och andra grejer. Sen efter det så åkte jag till Gabe igen och va där resten av dagen och kollade på film och jag spöade honom i biljard och pingis. 
 
Edgerton bulldogs kommer in på plan!
 
Fint hopp av Allison
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0