50 dagar!!

Har varit här i 50 dagar nu helt sjukt vad tiden har gått snabbt! Snart  2 månader. Har redan hunnit göra ganska mycket på den tiden jag har varit här, är verkligen glad att jag åkte.
 
Såå igår hade jag ännu en volleyboll match, den här gången gick det inte alls bra för oss, vi blev totallt krossade av Tenora, laget som vi spelade mot. Freshman, JV och varsity förlorade sina matcher så det var ingen bra stämning i laget efter matchen. Jag var bänkvärmare den här matchen igen pga mina örhängen, ser fram emot att kunna få spela igen! Det är dock inte så långt kvar på volleyboll säsongen den slutar i början på oktober sen har man 1 veckas paus och sen är det basket. 
 
Idag så var det tillbaka till skolan igen, har inte saknat skolan och läxor ett dugg under den här långhelgen som vi hade. Som tur är så hade jag inte så mycket läxor och träningen var inställd!!! Blev överlycklig när jag hörde det, så skönt att kunna göra läxor i lugn och ro och åka hem från skolan när det fortfarande är ljust ute. Juste måste berätta på fotolektionen idag så gjorde vi en lite annorlunda grej, min lärare hade gjort en kamera av en skokartong och bara gjort ett hål på ena sidan. Så idag sa hon att hon skulle ta ett kort på oss med den och alla började bara skratta, men hon var seriös så vi fick gå ut och sätta oss i en trappa, man va tvungen att sitta stilla där i 8 min för att kameran skulle kunna ta en bild. 
 
Annars idag så har jag och Allison TP:at Darians rum igen eftersom att han hade gjort det på mig igår när jag va borta på matchen, så game on Darian. Sen hade vi ett litet vattenkrig oxå för att Darian gick runt och sprutade vatten med en sprayflaska. 
 
Nu ska jag försöka gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Nattiii!


Blev inte så bra bild men man ser lite av min Coach som blev nedsprutad med sån där kladdig spraygrej för att hon fyllde år dan innan
 
Darian's hämnd
 
Jämför min och Darians TP, här är hans på mig
 
Här är vad jag och Allison roade oss med idag efter skolan, Darians ser ganska mesigt ut jämfört med det här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0