Dumma regler...

Dagen började väldigt bra idag med 2 timmars försening. Hade 30 min lektioner istället för 45 min. Man hann knappt göra nånting på lektionerna. Hoppas på dimma imorn igen! Enligt väderleksrapporten finns det en chans att det blir det.

Hade volleyboll match idag som vanligt på tisdagar. Men tydligen så är det ju inte tillåtet att ha örhängen på sig ÄVEN fast dom är tejpade och är så små så att dom inte stör alls. Så coachen sa antingen tar du av dig örhängena eller så blir det bänken hela matchen. Jag tänker inte riskera att hålen växer igen har ju betalat för det(snåljåp jag är hehe) så jag valde bänken! Det var allt jag hade att säga för idag.

Nu ska jag gå och sova! Godnatt gott folk.

Hade ingen annan bild så här får ni se min volleyboll bild:


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket Ewa!
Lina Clausen

2012-09-05 @ 18:15:40
Postat av: Anonym

fin! men jag tycker du passar bättre i fäktkläder hoho :D

Svar: höhö tack Annie :D
Lina Clausen

2012-09-29 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0