R.I.P

Nu tror ni säkert att nåt jätte hemskt har hänt på grund av min rubrik men ni behöver inte oroa er. Det är nämligen så att min kära lilla guldfisk tragiskt har gått bort. Elleer rättare sagt så orkade vi inte ha kvar den för att dom två andra fiskarna dog så vi bestämde oss för att spola ner den i toaletten. Och nej vi är inte nåra hemska djurdödare men den skulle ju säkert ändå dö inom en snar framtid. Så länge klarade jag att ta hand om en fisk!
 
Skolan har rullat på som vanligt inte hänt så mycket. Skrev upp mig för basket idag, får se om jag pallar det, kommer ha träning på alla lediga dagar och lov och matcher ibland 4 ggr i veckan.
 
Igår fick vi veta som ni säkert oxå redan vet om attackerna på de amerikanska ambassaderna i Egypten, Yemen, Tyskland och nån annanstans pågrund av nån dum amatörvideo på youtube som hånar Mohammed, gjord av nån här i USA. Då var ju muslimerna tvugna att gå och döda massa folk att attackera ambassader, makes sence(eller inte). Dom vill säkert bara ha en anledning att skjuta på folk, hoppas dom inte kommer hit till USA bara. 
 
Idag är det ju fredag=fotbollsmatch. Jag valde att inte gå idag heller för att det va en bortamatch och nästan en timme bort. Nästan ingen skulle gå så jag missar nog inget och dessutom så kommer vårt lag som vanligt bli krossade. 
 
Har inte gjort så mycket ikväll men måste berätta en sak som hände haha deras hund är ju heeeelt hyper det måste va nåt fel på den och han smet upp på övervåningen där den inte får vara egentligen och sprang runt där som en galning på våra sovrum, sen bestämde den sig för att bajsa på min v-systers rum. Fyfan vad det luktar nu. 
 
Sen ville jag bara påpeka att jag är väldigt glad att jag är här just nu. Hörde att det är 5-10 grader hemma och folk går runt i jackor och halsdukar typ, här är det fortfarande sommarväder, här är det så varmt så man kan gå i shorts och t-shirt. Ville bara skryta lite.
 
Det var allt jag ville berätta för nu, kanske ska till en bonfire hos nån kille i skolan om en stund! Byeebyeeee
 

Såhär ser vädret ur den här veckan här i Bryan
 
Crazy dog
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0