Shopping, filmkväll och sleepover

Helgen började med att hela familjen åkte till Toledo för att shoppa. Det tar ca 1 timme att åka dit. Jag försöker att inte slösa allt för mycket pengar så jag köpte bara ett par skor, kommer lägga upp en bild på dom. Gjorde omedvetet lite välgörenhet såg jag nu när jag köpte skorna, för varje par man köper så skänks ett par skor till nåt barn i ett fattigt land. Finns sååå mycket snygga kläder som jag skulle kunna köpa så istället för att köpa allt så var jag duktig och inte köpte nåt. 
 
Eftersom att jag kommer va upptagen hela tisdag när jag fyller 17(wooop) med volleyboll match och läxor så gick vi och åt på en mexikansk restaurang igår och låtsades som att det va min födelsedag. Som tur är så gjorde dom inget pinnsamt med dom som fyllde år men man fick gratis efterrätt, jag var dock för mätt för att äta den tyvärr. 
 
Sen fick jag även en tidig födelsedags present av mina värdfamilj, hur gulligt som helst. Fick ett presentkort på American eagle som har massa snygga kläder, så det presentkortet kommer användas väl.
 
Efter Toledo så åkte jag bara hem och vända, hämtade sovkläder och tandborste och grejer för att jag skulle sova över hos Lindsi. Jag, Lindsi, Gabe och Dakota hade nämligen filmkväll igen hos Gabe. Vi kollade först på svampbob sen No strings attached men killarna tröttnade på den så dom satte på Death Match 2 som var nån slagsmålsfilm, inte riktigt min smak. Fick träffa halva Gabe's släkt och hans styvpappa som är hur rolig som helst men väldigt högljudd. Man hörde honom från övervåningen "Is that Swedish girl here?" Så jag var tvungen att gå upp själv och hälsa på alla och jag fick även en vääldigt lång kram och en puss på kinden av hans styvpappa och alla kallade mig sweetie. 
 
Efter filmerna så åkte jag och Lindsi hem till henne och vi va så trötta så vi somande nästan direkt. Vi vaknade runt 12 imorse och då kom Steven och hämtade mig. Idag har jag bara gjort läxor och kollat på tv. Haft bättre söndagar! Glömde bort att jag hade läxor över helgen så dom låg ju här och väntade när jag kom hem. Nu ska jag slita mig från datorn och göra nåt annat. Ha en bra kväll!
 
Här är skorna jag köpte dom kostade 385 svenska kronor. Allt är ju så sjukt billigt här typ halva priset från Sverige. 

Presentkortet från American eagle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0