Glad påsk

Igår kväll kom jag tillbaka från 2 veckor i Florida, i det här fallet är det inte borta bra men hemma bäst. Jag tror jag pratar för alla som åkte på resan när jag säger att jag älskar Florida!! Hade inte haft nåt emot att stanna i Florida resten av det här året. Fick en dag ledig innan skolan börjar i alla fall, men imorn är det tillbaka till det gamla vanliga igen. Har även min första track meet på tisdag vilket jag inte är så himmla taggad för med tanke på att jag knappt har sprungit de 2 senaste veckorna, är förmodligen i så dålig form man kan vara. 
 
Har massvis att berätta om Florida och massa bilder att visa, fast det får bli senare. Skälet till att jag har varit urusel på att uppdatera bloggen den senaste tiden är jag lämnade min laptop hemma under Florida resan och wifi på hotellet var inte det bästa. Ville också njuta av att vara i Florida istället för att sitta och blogga. 
 
Idag hann vi även med ett litet påskfirande hos Michelle's föräldrar, dom bjöd på lunch och alla barnen fick en varsin liten chokladkanin. 
 
        
         Cocoa Beach- Där jag bodde andra veckan med vfamiljen 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0