Sverige

Jag har sagt hela tiden att jag ska försöka blogga så mycket som möjligt och ni ser ju själva hur bra det gick.

Har nu varit hemma på svensk mark sedan den 16e juni. Det känns helt klart bra att vara hemma igen men det finns många saker som jag saknar i Ohio.

Hade en jätte bra avslutning på året i alla fall. Jag åkte på en road trip med min svenska familj till Kanada och såg Toronto och Niagara fallen, sen åkte vi till New York, Washington DC och avslutade med en vecka i Holden beach, North Carolina där min vfamilj hyrde ett hus på stranden.

Börjar skolan om en vecka igen och då kommer jag att ha fullt upp med lite olika saker. Har klasser att ta igen i skolan, fäktning, sen ska jag börja gymma och försöka skaffa ett extrajobb.

Det var allt jag hade att säga för denna gång. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0