Happy valentines day!

En dag sen men glad all hjärtans dag. Hoppas att ni alla hade en mysig dag med era nära och kära. Här går dom verkligen all out med presenter, i skolan igår så var det ballonger överallt som killar hade köpt till sina flickvänner och jag hörde tjejer jämföra hela dan vad de fick och vem som fick mest presenter. Det va en kille som hade gjort en gigantisk skylt som det stod:" will you be my valentine?" på. Han höll upp den på lunchen inför hela skolan så förhoppningsvis så sa tjejen ja, annars så blir det ju lite stelt.

Min vfamilj va gullig och gav mig en låda med lindt chockad och deras farmor och farfar gav alla choklad och lite annat, men på nåt konstigt sett så lyckades en av hundarna ta sig in i en låda och ta ut chokladen som låg på ett bord och äta upp den. Så jag hann inte ens smaka den.

Idag så är jag ledig och har inte nåra planer för dagen, tänkte ta igen på lite tv-serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0