I finally found you

Ligger lite efter med bloggandet så börjar från början med helgen. Helgens händelser bestod av shopping i Fort Wayne i fredags när skolan blev inställd, sen mer shopping i Toledo  i lördags. Hittade lite fina kläder som va på rea men framför allt så hittade jag min promdress!! Trodde att jag skulle behöva spendera en hel helg för att hitta en duglig klänning bland allra glittriga och neonfärgade klänningar som dom har att erbjuda här men sen så hittade jag en och bara köpte den sådär lite spontant utan att tänka så mycket, den går inte att lämna tillbaka heller så nu är det den klänning som gäller. Insåg att jag inte skulle ha så många andra helger att gå och kolla på klänningar så den här klänningen blev det: 
 
Tadaaa! Lite oväntat färg kanske men ville inte va tråkig och ha en svart eller vit klänning.
 
Sen vidare till veckan, har inte hänt så mycket speciellt den här veckan förrutom att jag trodde att jag hade brutit ett finger IGEN. Bröt mitt långfinger för 2 år sen. Så igår så lyfte jag vikter på min trackträning och jag och en annan tjej gjorde en övning med hantlar, så när hon skulle lyfta ner armen så lyfte jag upp min och så var mitt finger i mitten och blev klämt emellan. Det blev helt svullet och började blöda lite, men ingen allvarlig skada. 
 
Har bara en dag kvar i skolan den här veckan och sen väntar en 4 dagars helg. Kanske ska till en trackmeet på lördag annars så vet jag inte ännu.
 
Nu ska jag snart iväg och klippa mig, har inte så mycket mer att berätta så ha det så bra!! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fiiiin! Saknar dig <3

Svar: Taack Ida!! Och jag saknar dig med! <3
Lina Clausen

2013-02-15 @ 13:29:16
Postat av: Crisse

Åh!!! Vad fin!!

Svar: Tack så mycket Crisse!!
Lina Clausen

2013-02-19 @ 21:52:47
Postat av: eve

fin!!!!

Svar: taack!! <3
Lina Clausen

2013-03-01 @ 23:42:15
URL: http://nattstad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0