Ingen skola = Freeedom

Skolan blev inställd idag IGEN! Blev en väldigt kort och skön skolvecka med bara 3 dagar. Om dom ställer in skolan en dag till så måste vi ta igen missade skoltimmar online, och om vi missar 3 dagar till så lägger dom till skoldagar innan sommarlovet, så nu får vädret lugna ner sig lite. 
 
Har inte hänt så mycket spännande på senaste tiden, förra helgen så var jag och Delaney tvugna att sova över hos deras farmor i Edgerton för att Steven och Michelle skulle bort över helgen. Som tur var så va deras kusin där som är lika gammal som mig och som har bil så det blev en liten sväng till Subway och sen glass. Sen var det sista basketmatchen för säsongen också i skolan som jag gick och kollade på och vi vann, bra avslut på säsongen!
 
En lite kul grej som hände i veckan är att min fotolärare ska ställa ut ett av mina foton jag tog kameran med film, i en fototävling. Förväntar mig inte att vinna nåt men det är kul att ens få vara med i tävlingen. 
 
Det enda som står på schemat idag är en track meet ikväll om inte den också blir inställd pga vädret. Om det nu blir en track meet så ska jag tävla i 800 meter och sen 800 meter stafett när man är 4 personer i ett lag. Dom vill att jag ska va den sista personen och ni anar inte hur seriöst dom tar sport här i USA så jag känner att jag har värsta pressen på mig när det är jag som kommer att avgöra loppet. 
 
Bilder från veckan: 
 
Lucy
 
 
Hon är ingen oskyldig liten valp längre 
 
Skolans maskot 
 
Skolans stoltheter- Varsity laget kommer in på plan
 
Jag och Hannah (som är rektorns dotter) på basketmatchen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0