Track meet och shopping

I fredags gjorde jag inte så mycket på min lediga dag, njöt bara av att slippa skolan. På kvällen hade jag min andra track meet i Defiance College. Jag sprang stafett med 3 andra tjejer, då springer alla 800 meter var. Vi tävlade bara mot ett annat lag och tyvärr så förlorade vi men jag fick en ny bästa tid 2:46. Min tränare räknar med att jag ska springa på runt 2:30 när riktiga track säsongen börjar. Han hoppas nämligen att vi ska gå till State (det högsta man kan tävla i) i år, vilket vår skola inte har gjort på typ 50 år. Det skulle ju va jätte kul om dom gjorde det i år, det enda året jag är här, och om jag dessutom får va en av dom 4 som är med och tävlar. 
 
Jag tävlade även i 800 meter induviduellt och det gick så mycket bättre den här gången än förra tävlingen, jag kom nämligen 2a av typ 8 personer. Före mig va en tjej från min skola så det gjorde inte så mycket att jag kom efter henne. 
 
Idag så är det hockeymatch som gäller, vi ska åka till Detroit (som tar runt 3 timmar) och kolla när deras Detroit Red WIngs spelar mot Vancouver. Kommer att ta upp hela söndan, vi kommer va hemma runt 12 ikväll. 
 
F.v Keisha, Megan, Nathalie, Sydney, Heidi, me and Payton 
 
 
Jag före mitt lopp
 
Får stafettpinnen 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0