Vi drar till fjällen fest hela kvällen

Nu är det kanske dags att uppdatera bloggen igen efter en och en halv vecka. Skidresan som jag va på med EF i Michigan för 2 helger sen blev jätte lyckad även fast jag egentligen inte såg fram emot den. Vi va 18 st personer sammanlagt, 5 utbytesstudenter och 13 Amerikanare. Delade rum med en norsk och en dansk tjej som båda va hur trevliga och sköna som helst. När vi pratade så blev det en konstig blanding mellan norska, svenska, danska och engelska men vi förstod varandra till största delen i alla fall. 
 
Bilder från helgen i Michigan: 
Bild från google- Glömde ta bilder från backen
 
Mette från Dankmark
 
Cathrine från Norge
 
Chillar på hotellet och läser bibeln 
 
The girlssss
 
Jag och Mette
 
Jag och Cathrine
 
Mette ramlade- Första gången hon åkte skidor
 
 
Nåra av Amerikanarna
 
Hotellet som såg ut lite som ett slott- Dom hade ett äventyr bad och massa spelmaskiner och grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0