6 MÅNADER!!

Kände att jag va tvungen att göra ett litet snabbt inlägg, det är ju mitt och USAs 6 månadersdag idag. Ångrar inte alls att jag åkte, även fast jag klagar mycket på läxor och sånt här på bloggen så kompenserar alla roliga saker man får göra här för stressen i skolan. Nu är det bara runt 4 månader kvar tills jag är hemma på svensk mark igen, helt galet.

Imorn är det ju äntligen fredag igen, direkt efter skolan så drar hela vfamiljen och jag till Detroit för att kolla på en hockeymatch mellan deras lag Detroit red wings och nåt annat lag som jag inte kan komma på namnet på just nu för att jag är trött. Det är 5-6 svenskar som spelar i Red Wings så jag har förberett en skylt och grejer för att supporta svenskarna. Ska bli jätte kul, är astaggad även fast jag tycker att hockey är rätt tråkigt att kolla på. 

 

Svenskarna dominerar laget, förrut så hade dom 8 svenskar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ture skulle nog gärna bytt plats med dig. Att få se en NHL-match live är nog en av hans högsta drömmar.

Vi tänker på dig och saknar dig hemma på Tunet.

Kram!

Svar: Ja det kan jag förstå! Han får se till att gå på en, allt är ju större och bättre här i USA.
Saknar er alla du får hälsa hela familjen från mig!
Kram
Lina Clausen

2013-01-27 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0