Överlevde examen.

Det lönade sig att spendera en hel vecka att stressa sönder och plugga för examen, fick A på alla prov förutom American History där jag fick B-. Sååå skönt att det är över, vill aldrig mer göra om det där igen, men tyvär så har jag ju min andra terminsexamen som väntar om 5 månader. 
 
Eftersom att jag väldigt dålig på att uppdatera så har jag en del att ta igen. Har ju inte ens berättat om förra helgen så tänkte börja med det. Hade en superbra helg förra helgen, dels för att alla examen va över och sen på fredagen så sov jag över hos Elsie med 5 andra tjejer från skolan. Det blev en väldigt lyckad kväll, men inte mycket sömn eftersom att vi sov 4 pers i en 3-sits soffa. Sen på lördagen så åkte jag med vfamiljen till Toledo och shoppade, kände att det va dags att använda alla presentkort jag fick i julklapp. När vi kom hem så bestämde Steven att det va filmkväll för hela familjen och av alla miljoner filmer som finns i världen så valde han att vi skulle se en Norsk film om troll haha. Hela filmen va på norska med engelsk text såklart och dom gick runt i skogen och letade efter olika troll. Inte en film att rekomendera men om ni skulle vilja se den ändå så heter den Trollhunter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0