Stressigt.

Den här veckan har förmodligen varit den stressigaste veckan i hela mitt liv. Fyfan. Har pluggat varje dag från att jag jag kommit hem från skolan tills runt 11 på kvällen.

Jag har nämligen mina termins examen imorgon och på fredag hela dagarna. Jag kommer att ha prov i 7 olika ämnen och i alla ämnen så är det allt vi har gjort hittills det här året plus maaaassa nya ord och sånt. T ex i American history så måste kunna 113 termer från boken. Har inte riktigt lust att plugga när det här året inte ens räknas, lite brist på motivation.

Går inte att beskriva hur mycket jag ser fram emot den här helgen och att den här hemska veckan ska vara över. Skulle gärna vilja ha min fritid tillbaka.

Såhär ser mina 2 kommande dagar ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0