Trine University Indoor track meet

Finns inte ord att beskriva hur skönt det är att ha spring tävlingen överstökad. Kunde knappt sova natten innan och när jag väl kom dit till hallen så blev jag ännu mer nervös. Jag skakade och mådde illa, så nervös va jag. Jag skulle ju springa 800 m vilket jag inte alls är van vid och dom jag tävlade mot har ju gjort det här i flera år. Det gick ganska bra för mig tills 3e varvet när jag knappt kunde andas för att luften inne i hallen va helt sjukt torr och konstig. Alla från min skola som va där sa samma sak efter att dom hade sprungit, man fick ont i halsen och det smakade blod. Min tränare sa att det berodde på att blod kom upp från lungorna när man överansträngde sig i den torra luften, låter ju inte så bra och det kändes inte så bra heller. Hade ont i halsen resten av dan. Jag kom iaf 7a av 10 tävlande och min tid var 2:56 vilket är helt okej eftersom att jag inte är i så bra form ännu. 
 
Dom 3 minuterna var förmodligen bland dom värsta i mitt liv, och det här va bara den första av mååånga track meets som jag kommer ha framöver. Efter tävlingen så åkte jag till Fort Wayne med Michelle och Delaney för att köpa en klänning till hennes skoldans.
 
Idag hade jag min lazyday som det ofta blir på söndagar, eller jag har faktiskt gjort massa nytta idag när jag tänker efter. Har städat mitt rum, bytt lakan, tagit ner skräppåsar, fixat i garderoben osv. Har ju även haft tid att göra lite roligare saker också som att hänga med Lucy. 
 
Vi hade även festmåltid idag till lunch, Steven lagade samma mat som Presidenten åt idag på nån middag. Det va buffelkött med rödvinsås och nån slags potatisgrej. Inte varje dag man äter det, det va väldigt gott förresten. 
 
Juste måste bara få skryta lite jag har nämligen ledigt imorn och sen på tisdag så är det en planerad 2 timmars försening, nu vet ni det. 
 
Lite bilder från helgen:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0