Svårt att ta lite kritik

Vet att det har varit ganska dött här på bloggen den senaste tiden. Berättar imorn eller senare vad som har hänt här den senaste tiden och vad jag ska göra om lite mindre än 2 veckor.

I alla fall idag när jag kom hem från skolan så fick jag höra från Delaney att några lärare hade pratat om mig och min åsikt om läxor som en tjej hade citerat i skoltidningen. Hon sa inte att det skulle hamna i tidningen så jag tänkte ju såklart inte på att folk kunde bli upprörda av min åsikt vilket dom tydligen blev, dom kan tydligen inte hantera lite kritik. Aja jag kunde inte bry mig mindre va ju bara ärlig. Här är min omtalade skandalösa kommentar:


Kommentarer
Postat av: Anonym

go lina!:D

2013-03-29 @ 18:05:37
URL: http://nattsrad.se/evelyna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0