I'm back

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Gav upp lite med bloggandet för att jag försöker att vara social med vafamiljen och kompisar här istället för att sitta framför datorn, så då fick bloggen lida för det. Jag har fortfarande några trogna läsare som fortsätter att läsa min blogg även fast jag är urusel på att uppdatera, så man tackar för det! 
 
Livet leker här i alla fall, det är just nu allt är som bäst här och så har jag bara 2 veckor kvar. Allt går så himla bra, har A i allt i skolan, jag går fortfarande på track och jag tävlar i 800 meter stafett med 3 andra tjejer i laget. Vi har vunnit varenda tävling förrutom en där vi kom 2a. Vi slog skolrekordet för bästa 800 m stafettlags tid och två stycken tävlingsrekord på andra tävlingar. Jag hoppas på att vi kommer gå till State vilket är det högsta ett highschool lag kan tävla i. Jag älskar att vara med i track laget men jag hatar att springa 800 m. Det är inget kul med att springa i cirklar runt en bana och att ha massa press från sin tränare att få en bättre tid för varje tävling. 
 
Som sagt så har jag bara 2 veckor kvar här i Bryan, Ohio sen så åker jag på nya äventyr med min svenska familj till New York, Toronto (i Kanada), Washington DC och sen North Carolina där vi ska hyra ett hus på stranden tillsammans med min vfamilj. Nästa lördag kommer min svenska familj som jag inte har träffat på ungefär 9-10 månader, så ni anar inte hur sjukt det är. 
 
Har mycket som händer innan dess dock, har track tävlingar som avgör om vi går till state eller inte, har Academic Awards middag, Track Awards night, examen i skolan, graduation parties osv. Mycket att klämma in på två veckor. 
 
Trodde inte att jag skulle säga det här innan jag åkte men det här har nog varit en av de bästa åren av mitt liv. Det är i alla fall garanterat det mest händelserika året, som jag aldrig kommer glömma. USA är som mitt andra hem och jag kommer att åka tillbaka och hälsa på så fort jag kan! 
 
Såhär känner jag just nu...och ja det är faktiskt möjligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0